Una imaginativa campanya de les Joventuts Socialistes de Catalunya mostra com el "superheroi social" ha millorat la qualitat de vida dels joves
El president de la Generalitat i candidat del PSC a la reelecció, José Montilla, es transforma en un superheroi en la campanya de les JSC, que és va presentar ahir. 'L'increïble home normal', amb aquest lema es presenta al candidat, acompanyat d'una il·lustració al més pur estil dels còmics de superherois nord-americans com 'Superman' i amb una estètica 'pop art'. "Els superherois no recullen gats a la teulada, sinó que treballen per millorar el seu entorn", ha dit el primer secretari de les JSC, Javier López.
La campanya inclou tanques publicitàries acompanyades de diferents lemes que avalen Montilla: "No descansa ni a la nit, ara els dissabtes el Metro està obert 24 hores", "És capaç de doblegar la seva força per ajudar a qui més ho necessiten", "És un ocell? És un avió? No! És qui ha ajudat a 41.000 joves a emancipar-se" i "Amb el superpoder de destinar 100 milions d'euros a la Formació Professional ".
El llenguatge “transgressor” que s’utilitza en aquesta campanya de les JSC com: “Qui és el superheroi sinó aquell que busca canviar el món, que busca com a objectiu la justícia social”. Per això els joves tenen molt a dir en aquesta campanya electoral, i han de ser ells mateixos els que participin. Que el canvi del món sigui el que ells joves desitgin, que no és gratuït i que s’ha de fer un esforç, el de anar a votar el 28 de novembre.
Podeu llegir la nota de premsa del PSC a: